Rozporządzenie UE nt. serwisowania aut po za ASO

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • autovip
    Classic
    • 2011
    • 6

    Rozporządzenie UE nt. serwisowania aut po za ASO

    cos mi podejrzanie wyglonda wskazanie z przepływki tak jak by zawyrzała .masz zapisane jakies błedy ? sprubuj odłaczyc przepływke i zobacz czy bedzie poprawa
  • DAN V8
    Classic
    • 2010
    • 30

    #2
    Rozporządzenie UE nt. serwisowania aut po za ASO

    Styl życia, nazywany często lifestyle'em, zwykle określa aktualne trendy w danej kulturze. To tematy, które interesują ludzi na co dzień, często będące odzwierciedleniem ich…


    Czy ktoś moglby sie wypowiedziec jak wyglada ta kwestia w praktyce? Watpie zeby ASO uznalo jakies naprawy gwarancyjne jesli nie robilismy przegladow w ASO. Obawiam sie ze moze to byc martwy przepis i nielicznym moze to sie udac. Teoria teoria a praktyka jaka jest kazdy wie

    Komentarz

    • b8tz
      Rider
      • 2011
      • 368

      #3
      Przykład z życia - auto na gwarancji, serwisowane poza ASO. Usterka układu zapłonowego. Na gwarancyjną naprawę auto pojechało do ASO. Gwarant zażyczył sobie fakturę za usługę - dostał ją. Wypiął się jednak, gdyż ASO tej marki przy przeglądzie przewidywało wymianę świec zapłonowych, zaś warsztat niezależny tej wymiany nie wykonał.

      Pamiętajcie serwisując w warsztatach niezależnych że PRZEGLĄD to nie tylko WYMIANA OLEJU i FILTRA POWIETRZA.

      SKODA nie jest samochodem drogim w serwisowaniu - zakładając że materiały przeglądowe przywozi się swoje to w ASO zostawia się niewielkie kwoty. Czasami warsztaty niezależne wezmą więcej za swoje usługi. Mówię oczywiście o samochodach na gwarancji.

      Komentarz

      • ruwado
        RS
        • 2009
        • 14891
        • Octavia IV (NX3)

        #4
        Niestety to martwy przepis - przynajmniej w naszym chorym kraju. Ostatnio czytałem artykuł (chyba na onecie) - mogą się wypiąć na wszystko.

        Wystarczy, że uznają, że zakres przeglądu nie pokrywa się z zakresem wg. ASO (a tak często jest) nawet jeśli to nie wpływa na usterkę. Poza tym mogą zawsze stwierdzić, że dany warsztat nie dysponuje urządzeniami zaleconymi przez producenta też nawet jeśli to nie wpływa na usterkę.

        A wtedy co? Za jakieś kilka stówek ciąganie po sądach.

        Rozporządzenia UE w Polsce działają tylko wtedy, jak trzeba podnieść obciążenia podatkowe dla szaraków (w tym głównie kierowców: akcyza, podatek ekologiczny, zakazy, nakazy dotyczące ekologii związane z opłatami lub wyposażeniem samochodu, opłaty recyklingowe itp.).

        Chory kraj.
        pozdrawiam - Darek

        Komentarz

        Pracuję...